Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
1. vyd. - Brno : Computer Press, 2009 - 214 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.)
Business books
Caslione, John A. - Autor
marketingový management strategický management strategický marketing krizový management krizový marketing
příručkySignatura C 336.236 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Chaotika : řízení a marketing firmy v éře turbulencí / Philip Kotler, John A. Caslione ; [překlad Tomáš Juppa] Variantní názvy Řízení a marketing firmy v éře turbulencí Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2009 Fyz.popis 214 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-251-2599-1 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001997805 Edice Business books (Computer Press) Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Caslione, John A. (Autor)
Předmět.hesla marketingový management * strategický management * strategický marketing * krizový management * krizový marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.931 , 005.931 , 658.8:005.21 , 005.21 , 658.8:005 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Díky globalizaci je svět propojenější a vzájemnější než kdykoliv předtím, čímž došlo ve světové ekonomice k vytvoření provázané křehkosti ústící v ekonomické turbulence - otřesy způsobující pokles, recesi či krizi. Systém bojující proti turbulencím a jejich následkům se nazývá řízení chaosu: všechny firmy musí umět žít s rizikem a nejistotou, musí si vytvořit systémy konstrukce scénářů a systémy rychlé reakce, pomocí nichž by byly řízeny v nepříznivých obdobích. Většina společností dnes pracuje s předpokladem vestavěné rovnováhy, která se vždy nakonec sama navrátí - nepočítá s následným chaosem, jež je součástí již bohužel normálního stavu. Zmíněné faktory vyžadují, aby si vedoucí představitelé firem osvojili nové strategické principy chování minimalizující jejich zranitelnost a umožňující jim využít příležitosti otevřené novou normalitou (příležitost se objeví ve chvíli, kdy vy sami nezbytné výdaje neomezíte, zatímco ostatní ano). Text poskytuje návod, jak vytvořit systémy včasného varování pro detekci turbulence prostředí a jak sestavit scénáře a strategie pro nejisté události budoucí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1