Počet záznamů: 1
Plánování a tvorba hodnoty firmy
Marinič, Pavel, 1955- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2008 - 232 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-247-2432-4 (váz.)
hodnotový management plánování strategický management
monografieSignatura C 332.332 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Plánování a tvorba hodnoty firmy / Pavel Marinič Záhlaví-jméno Marinič, Pavel, 1955- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2008 Fyz.popis 232 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-247-2432-4 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001816725 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla hodnotový management * plánování * strategický management Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 005.51 , 005.21 , 005:330.133.1 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1