Počet záznamů: 1
Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik
Lošťáková, Hana, 1953- - Autor
Vyd. 1. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2006 - 96 s. ; 24 cm
ISBN 80-7194-919-1 (brož.)
strategický marketing řízení vztahů se zákazníky
učebnice vysokých školSignatura S 32.003 Umístění Údaje o názvu Strategie diferencovaného CRM podle hodnoty zákazníků pro podnik / Hana Lošťáková a kolektiv Záhlaví-jméno Lošťáková, Hana, 1953- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Pardubice : Univerzita Pardubice, 2006 Fyz.popis 96 s. ; 24 cm ISBN 80-7194-919-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001710481 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla strategický marketing * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT (075.8) , 658.8:005.21 , 005.346 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1