Search results

  1. 15 typů lidí : jak s nimi jednat, jak je vést a motivovat / František Bělohlávek.    Praha : Grada, 2010 . 121 s. il. ; . ISBN 978-80-247-3001-1 (brož.) - C 338.056
    Umístění: 316.47 - Interpersonální vztahy. Partnerské vztahy
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Čtyři Dvory10/000

  2. Komunikace a prezentace : umění mluvit, slyšet a rozumět / [Jiří Plamínek].    Praha : Grada, 2012 . 198 s. il., 1 portrét ; . ISBN 978-80-247-4484-1. ISBN 978-80-247-8274-4 - C 388.670
    Umístění: 316.77 - Interpersonální komunikace
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  3. Lektorské dovednosti : manuál úspěšného lektora / Olga Medlíková.    Praha : Grada, 2010 . 168 s. il. ; . ISBN 978-80-247-3236-7 (brož.) - C 338.612
    Umístění: 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  4. Přesvědčivá prezentace : špičkové rady, tipy a příklady / Olga Medlíková.    Praha : Grada, 2010 . 144 s. il. ; . ISBN 978-80-247-3455-2 (brož.) - C 339.897
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  5. Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek.    Praha : Grada, 2012 . 215 s. il., portréty, faksim. ; . ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.) - C 346.606
    Umístění: 659 - Propagace. Reklama
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.