Search results

Records found: 6  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^cbvk_us_auth m0100255 xkni^"
  1. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Formování výkonové motivace / Miroslav Vaněk ; Václav Hošek ; František Man.    Praha : Univerzita Karlova, 1982 . 218 s. tb., schémata ; - C 236.582
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000

  2. Motivační výcvik ve výchovně vzdělávacím procesu / František Man.    Čes. Budějovice : Kraj. kult. středisko, Propagační podnik ČSSD, 1981 . 139, [11] s. - P 16.390
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická30/100

  3. Psychologické otázky motivace ve škole / Vladimír Hrabal, František Man, Isabella Pavelková.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, n.p., 1989 . 232 s. . ISBN 80-04-23487-9 - C 266.093
    Umístění: 159.94 - Emoce. Vůle
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000
    Lidická volný výběr10/000

  4. Psychologické otázky motivace ve škole / Vladimír Hrabal ml. ; František Man ; Isabella Pavelková.    Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1984 . 254 s. il. ; - C 243.706
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická20/010

  5. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Společná branná skladba Svazarmu a úseku školství / František Meduna, František Man, Stanislav Skalický ; hudba Miloš Vacek.    Praha : Olympia, 1974 . 50 s. + 124 l. obr. příl. - C 93.655
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000

  6. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Úkol splníme! : skladba Svazarmu / [Autoři:] František Meduna, František Man, Stanislav Skalický ; Hudba: Miloš Vacek ; Obr.: F. Meduna ; Fot.: Vlastimil Hejl.    Praha : Olympia, 1969 . 47, [1] s. 100 příl. [56] fot. příl. ; - C 69.666
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.