Search results

Records found: 427  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth v0012168^"
  1. 22 věčných zákonů marketingu / Al Ries, Jack Trout ; [přeloženo z angličtiny].    Praha : Management Press, 1997 . 111 s. il. ; . ISBN 80-85943-39-5 - C 288.834
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000

  2. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu : guerrilla marketing excellence / Jay Conrad Levinson ; [z anglického originálu přeložil Pavel Medek].    Praha : Management Press, 1996 . 249 s. . ISBN 80-85603-96-9
    Umístění:

    50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu
  3. Abeceda marketingu / Laurent Maruani ; [z francouzského originálu ... přeložili Zdeněk Mošna a Anna Krejzová].    Praha : Management Press, 1995 . 227 s. il. ; . ISBN 80-85603-95-0 - C 285.235
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  4. Acta Sting : vědecký časopis.    Brno : Akademie Sting, 2012-2013 .  svazků . Roky odběru: 2012-13 . ISSN 1805-1391 , Numbers and Bunches

    journal
  5. AI marketing playbook : jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu / Ladislava Knihová.    Praha : Grada Publishing, 2024 . 231 stran ilustrace . ISBN 978-80-271-5226-1 - C 419.562
    Umístění: 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr00/011
    Total1

  6. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Aktuálne predajné praktiky v systéme marketingového hospodárstva.    [Žilina] : MASM, 1991 . 50 s. . ISBN 80-85348-03-9 - C 270.250
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000

  7. Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg.    V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 . 400 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7555-134-4 - C 400.786
    Umístění: 33 - Ekonomie. Ekonomika
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr00/010

  8. Analýza a plánování marketingu v dopravě / Jana Nagyová.    Pardubice : Univerzita Pardubice, 1996 . 89 s. . ISBN 80-7194-068-2 - S 23.911
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická10/000

  9. Anatomie rozhodování : 25 skrytých faktorů, které ovlivňují to, jak nakupujeme / Richard Shotton ; z anglického originálu The choice factory přeložila Kateřina Paterová.    Praha : Dobrovský s.r.o., 2020 . 211 stran . ISBN 978-80-7642-548-4 - C 398.274
    Umístění: 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  10. RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Anglicko-český slovník : marketing / Miroslav Kalina, Jana Oherová.    Praha : Aleko, 1992 . 298 s. . ISBN 80-85341-38-7 (brož.) - C 276.674
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická příruční sklad10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.