Search results
- Komplexní regionální marketing periferního rurálního regionu Jesenicko / Petr Rumpel a kolektiv. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2011 . 244 s. il. (převážně barev.), mapy ; . ISBN 978-80-7380-320-9 (brož.) - C 349.716
Umístění: 332 - Regionální ekonomika - Marketing měst a obcí / Ladislav Skořepa, Jiří Ježek, Renata Ježková. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2008 . 165 s. il. ; . ISBN 978-80-86708-55-3 - S 32.742
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 0 0/1 0 0 - Partnerství pro cestovní ruch na regionální úrovni / Karel Lacina. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007 . 200 s. . ISBN 978-80-7194-974-9 (brož.) - C 328.527
Umístění: 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch - Regionální a mezinárodní marketing / Karel Lacina, Tomáš Kala. Hradec Králové : Gaudeamus, 2003 . 136 s. . ISBN 80-7041-929-6
- Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej. [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 . 57 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) - B 52.884v1
Umístění: 332 - Regionální ekonomikaBranch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Teritoriální marketing jako koncept lokálního a regionálního rozvoje / Petr Rumpel. Ostrava : Ostravská univerzita, 2003 . 57 s.
. ISBN 80-7042-957-7