Search results

Records found: 22  
Your query: Author Sysno/Doc.kind = "^cbvk_us_auth m0122273 xcla^"
  1. Blahopřejeme k ocenění / Dagmar Fajtlová.   -- In:  Obnovená tradice -- Roč. 29, č. 58 (2018), s. 8-9.  Ilustrace

    article
  2. Dokud se zpívá-- : přijďte nás povzbudit do Archy / Martina Bečková.   -- In:  Listy Prachaticka -- 1/79 (13.12.1993), s. 9. 

    article
  3. Chod své obce si dobrovolně řídí sami občané : bernský kanton ve Švýcarsku navštívili i zástupci Netolic, Strunkovic nad Blanicí a Lhenic / Karel Pižl, Theodor Pártl, Miloslav Eis ; Alena Pancerová, Zdeněk Přibyl.   -- In:  Listy Prachaticka -- 1/41 (29.10.1993), s. 9. 

    article
  4. Chodurův festival za účasti devíti pěveckých sborů diváky upoutal / František Balej ; foto Radek Šíma.   -- In:  Českobudějovické listy -- 11/89 (16.04.2002), s. 20 : il.. 

    article
  5. Jednou větou : včera se dožil--.   -- In:  Listy Prachaticka -- 1/18 (01.10.1993), s. 9. 

    article
  6. Když odejde sbormistr : budou zpívající učitelky z Prachatic zanedlouho už jenom minulostí? / (pe).   -- In:  Českobudějovické listy -- 2/96 (26.04.1993), s. 5. 

    article
  7. Mgr. Theodor Pártl : * 30. září 1933 Strunkovice nad Blanicí + 4. října 2020 České Budějovice .   -- In:  Obnovená tradice -- Roč. 31, č. 62 (2020), s. 14-15.  Ilustrace

    article
  8. Na chrámový koncert do Svatého Tomáše / (ryn).   -- In:  Listy Prachaticka -- 7/226 (26.09.1998), s. 9. 

    article
  9. Pártl: Hudba splavu mi šumí od klukovských let : s šéfem Pěveckého sboru jihočeských učitelek, který dnes slaví 77. narozeniny, o dětství ve mlýně, Hakenovi, Sokolu i judu na zkoušce / Theodor Pártl ; Václav Koblenc ; foto Deník/Václav Pancer.   -- In:  Českobudějovický deník -- ISSN 1802-0798. -- Č. 227 (30.09.2010), s. 7.  il.

    article
  10. Pěvecký sbor jihočeských učitelek při Biskupském gymnáziu / sestavil Theodor Pártl.   -- In:  Ročenka Biskupského gymnázia a Církevní základní školy Jana Nepomuka Neumanna v Českých Budějovicích -- (2007-2008), s. 56. 

    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.