Search results

Records found: 16  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth k0045605^"
  1. Konference je i o cestování / (fal).   -- In:  Právo - Jižní Čechy -- 12/90 (17.04.2002), s. 14. 

    article
  2. Krajským školám pomůže fond / (lim).   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- 13/31 (06.02.2002), s. příloha Jižní Čechy Dnes, s. D/1. 

    article
  3. Ministr se seznámil s potížemi škol na Jindřichohradecku / Luboš Dvořák.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- 10/130 (05.06.1999), s. příloha Jižní Čechy Dnes, s. 1. 

    article
  4. Ministr školství Ivan Pilip ve Vodňanech : počítá se s rozšířením pravomoci jednotlivých škol / Ivan Pilip ; zaps. Jaroslava Rabová.   -- In:  Listy Strakonicka -- 2/231 (01.10.1994), s. 9. 

    article
  5. Nové učitele si musíme vychovat, ne je krást : náměstek hejtmana pro školství Pavel Klíma mluví o strategii, jak učit děti, i nedostatku pedagogů / Pavel Klíma, Michal Bělský ; foto: MAFRA.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- ISSN 1210-1168. -- Roč. 32, č. 78 (03.04.2021), s. 16.  Ilustrace

    article
  6. Politici slibují, že podpoří školství : kraje budou odpovídat hlavně za střední školy / Ludmila Mlsová.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- 11/259 (07.11.2000), s. příloha Jižní Čechy Dnes, s. 1 a 2. 

    article
  7. Rada Jihočeského kraje zřídila fond rozvoje škol / Karel Vachta ; Arnošt Máče.   -- In:  Českobudějovické listy -- 11/31 (06.02.2002), s. 1. 

    article
  8. Rozpočet na houpačce : "škatulkování peněz" je stále smutné zjištění / Pavel Zeman ; Připr. (kur) ; Fotografie Marcela Kůrková.   -- In:  Listy Jindřichohradecka -- 2/204 (31.08.1994), s. 9 a 10. 

    article
  9. Seminář o budoucnosti školství / Jára Novotný.   -- In:  Táborské listy -- 2/247 (23.10.1993), s. 9. 

    article
  10. Strašit děti školou je hloupost, říká šéf školského úřadu Zeman / Pavel Zeman ; Pavla Kuchtová.   -- In:  Mladá fronta Dnes - Jihočeské vydání -- 10/202 (31.08.1999), s. příloha Jižní Čechy Dnes, s. 2 : il.. 

    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.