Search results
- Etická regulace reklamy, aneb, Soft law contra hard law / Dana Ondrejová. -- In: Obchodněprávní revue -- ISSN 1803-6554. -- Roč. 12, č. 2 (2020), s. 105-112.
- Manuál pro kultivovanou Prahu : pravidla reklamního označování provozoven (nejen) v památkově chráněných územích a v kulturních památkách v Praze / texty Kristýna Drápalová. Praha : hlavní město Praha - odbor památkové péče Magistrátu hl. města Prahy, [2020] . 75 stran ilustrace (převážně barevné), mapy ; . ISBN 978-80-7647-046-0 - C 395.531
Umístění: 711 - Územní plánování - Právo a reklama v praxi / Filip Winter. Praha : Linde, 2007 . 335 s. il. . ISBN 978-80-7201-654-9 - C 326.295
Umístění: - Reklama & marketing : ročenka. Praha : Dimar, 1994-1997 . 4 sv. , Numbers and Bunches
- Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová. V Praze : C.H. Beck, 2018 . xvii, 181 stran ilustrace ; . ISBN 978-80-7400-686-9 - C 378.590
Umístění: 659 - Propagace. Reklama - Ročenka ... = Yearbook ... / AČRA, Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Praha : Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace, [2000]- . Roky odběru: 2016/2017-2017/2018,2019/2020,2020/2021,2022/2023, 2023/2024- , Numbers and Bunches