Search results

Records found: 3  
Your query: Author Sysno = "^cbvk_us_auth 0108901^"
  1. Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky" / Jitka Vysekalová a kolektiv.    Praha : Grada, 2011 . 356 s. il. (převážně barev.), 1 mapa, faksim. ; . ISBN 978-80-247-3528-3 (váz.) - C 342.135
    Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  2. Jak zákazník vnímá značku : nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů / Erik du Plessis ; [překlad Jiří Fadrný].    Brno : Computer Press, 2011 . 256 s. il. . ISBN 978-80-251-3529-7 (brož.) - C 345.763
    Umístění: 366 - Ochrana spotřebitele
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  3. Mohou neurovědci číst naše myšlenky? : od detektoru lži po neuromarketing / Barbara J. Sahakian, Julia Gottwald ; z anglického originálu přeložil Vojtěch Pišl.    Praha : Portál, 2018 . 150 stran, 4 nečíslované strany barevných obrazových příloh černobílé ilustrace ; . ISBN 978-80-262-1318-5 - C 380.363
    Umístění: 612.8 - Nervový systém
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.