Search results
- RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Kapitoly z marketingu. Brno : Vysoké učení technické, 1992 . 1 sv. . ISBN 80-214-0419-1 - S 20.604
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Marketing / Vladimír Chalupský. Brno : PC-DIR, 1997 . 84 s. obr., tab. . ISBN 80-214-0840-5 (VUT) - S 23.968
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Marketing : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Vladimír Chalupský. Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2007 . 29 s. il. . ISBN 978-80-214-3367-0 (brož.) - S 32.086
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - RETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
Marketingová koncepce podnikání a její psychologické aspekty. Brno : Dům techniky ČSVTS, 1990 . 22 s. . ISBN 80-02-00731-X - C 270.607
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická příruční sklad 1 0/0 0 0 - Marketingové aplikace : metodická příručka pro kombinovanou formu studia / Václav [i.e. Vladimír] Chalupský. Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2006 . 26 s. errata . ISBN 80-214-3279-9 (brož.) - S 31.805
Umístění:Branch Available Unavail. / In-house use only Loaned Reserved Place Lidická 1 0/0 0 0 - Úvod do marketingu / Vladimír Chalupský. Brno : Zdeněk Novotný, 2003, c2002 . 78 s. il. ; . ISBN 80-86510-69-7
- Základy marketingu / Vladimír Chalupský. Praha : Mezinárodní organizace novinářů, 1991 . 122 s. il. ;
. ISBN 80-214-0247-4