Search results

Records found: 7  
Your query: UDC+Conspectus = "^331.103.246^"
  1. Action learning : účinná metoda řešení problémů a nácviku interpersonálních dovedností pro vedení a rozvoj týmů / Michael J. Marquardt.    Praha : Management Press, 2011 . 227 s. . ISBN 978-80-7261-229-1 (brož.) : - C 342.844
    Umístění: 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000

  2. Jak v lidech vypěstovat vůdčí schopnosti / John C. Maxwell ; [z anglického originálu ... přeložila Jelena Žlábková].    Praha : Pragma, c2002 . 181 s. . ISBN 80-7205-870-3

    Jak v lidech vypěstovat vůdčí schopnosti
  3. Moderní a efektivní manažer : modul 2: řízení lidí. Kniha 7, Práce ve skupinách a týmech / zpracoval programový tým pro Profesionální certifikát v managementu [Charles Edwards ... et al. ; překlad ze slovenského originálu Roub].    Praha : Open University, Czech Republic, 2003 . 64 s. il. ; . ISBN 80-86717-07-0

    Moderní a efektivní manažer
  4. Nástroj ke změně / Bruce Carlson, Rachel K. McKeeová ; [z anglického originálu ... přeložil Jan Holeyšovský].    Praha : Nadace Comenius, 2000 . 168 s. il. ; . ISBN 80-902424-2-1

    Nástroj ke změně
  5. Teamwork : 70 her a cvičení / Brian Clegg, Paul Birch.    Praha : Computer Press, 2002 . x, 104 s. . ISBN 80-7226-670-5

    Teamwork
  6. Trénink sociálních a manažerských dovedností : metodický průvodce / Eva Jarošová ... [et al.].    Praha : Management Press, 2001 . 223 s. il. (některé barev.) ; . ISBN 80-7261-048-1

    Trénink sociálních a manažerských dovedností
  7. Vedení týmů : jak sestavit, organizovat a povzbuzovat pracovní tým / Wolfgang Krüger ; [překlad Petr Kunst].    Praha : Grada, 2004 . 108 s. il. ; . ISBN 80-247-0780-2 - C 314.133
    Umístění: 005.6 - Management jakosti. Týmová práce
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická volný výběr10/000



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.