Search results

Records found: 10  
Your query: UDC+Conspectus = "^2-472.5^"
  1. Die Bildung und Erziehung der Geistlichen nach katholischen Grundsätzen und nach den Maigesetzen / von Irenäus Themistor.    Trier : Druck und Verlag der Paulinus, 1904 . vii, 343 s. . ISBN (Váz.) - 4RE 4.112
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Zlatá Koruna00/100

  2. Deutsches Jugendland für katholische Mädchen.    Petschen [Bečov] : Helene Steskal, 1922-1935 . 14 sv. . Roky odběru: 1924-26,28-35 , Numbers and Bunches

    journal
  3. Komenského bohoslovecká fakulta v Praze / Josef Smolík.   -- In:  Křesťanská revue -- ISSN 0023-4613. -- Ročník 56, číslo 10 (1989), strana 225-232. 

    article
  4. Kultúrna polovzdelanosť podľa TGM / Tomáš Jahelka.   -- In:  Křesťanská revue -- ISSN 0023-4613. -- Roč. 84, č. 6 (2017), s. 34-36. 

    article
  5. Má mládí zájem o diakonii? / Alena Kaňáková.   -- In:  Křesťanská revue -- ISSN 0023-4613. -- Ročník 57, číslo 5 (1990), strana 111-113. 

    article
  6. O možnosti a nemožnosti pastýřské služby / Jaroslav Vokoun.   -- In:  Křesťanská revue -- ISSN 0023-4613. -- Roč. 85, č. 2 (2018), s. 21-23. 

    article
  7. Pioneers of religious education / by T.F. Kinloch ; with foreword by J.S. Whale.    London : Oxford university press, 1939 . vii, 144 s. - C 356.402
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Lidická00/100

  8. Polovzdělanost a beznábožnost : problémy moderní doby dle TGM / Markéta Sedláčková.   -- In:  Křesťanská revue -- ISSN 0023-4613. -- Roč. 84, č. 4 (2017), s. 9-11. 

    article
  9. Přítel dítek : časopis pro česko-katolickou mládež a přátele její.    Chicago : Řád českých Benediktinů v Chicagu, 1889-1947 . Roky odběru: 1900-04 , Numbers and Bunches

    journal
  10. Was ist Bildung? / populär beantwortet von Wenzel Lerch.    Warnsdorf : Ambr. Opitz, [1909] . 48 s. - 4RE 6.980
    Umístění:
    BranchAvailableUnavail. / In-house use onlyLoanedReservedPlace
    Zlatá Koruna00/100



  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.