Number of the records: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Ftorek, Jozef, 1973- - Author
    3., rozš. vyd. - Praha : Grada, 2012 - 215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3926-7 (brož.)
    Komunikace
     public relations  mediální komunikace  veřejné mínění
     příručky
    Call numberC 346.606
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Public relations jako ovlivňování mínění
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.606   

    Title statementPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Portion of titleJak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    Main entry-name Ftorek, Jozef, 1973- (Author)
    Edition statement3., rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3926-7 (brož.)
    National bibl. num.cnb002266134
    Edition Komunikace (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 316.65 , 32.019.5 , 316.772.4 , 659.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Document kindBOOKS
    Public relations jako ovlivňování mínění
    Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace je co do komplexnosti a šíře zpracování tématu svého druhu unikátní. Třetí vydání je doplněno o nové kapitoly - PR, reklama a marketing, PR a ideologie nebo PR a etika. Představené teorie a argumenty jsou podpořeny příklady ze společenské praxe. Praxi ovlivňování mínění - osnování souhlasu autor vnímá jako kompetenci elity. Proto vedle tradičního obsahu podobných příruček, jako jsou pravidla krizové komunikace nebo hlavní nástroje a techniky sdělení informace, uvádí aktuální trendy public relations včetně jeho role v informační válce. Kniha kriticky glosuje i mnohé tradiční mýty šířené některými podnikateli v oboru PR. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.