Number of the records: 1  

Takoví jsme my - čeští čtenáři

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Chaloupka, Otakar, 1935-2013 - Author
    Praha : Adonai, 2002 - 154 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-86500-53-5
    20.-21. století
     četba  četba  knižní kultura  sociologický výzkum
     sborníky
    Call numberC 304.054
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Takoví jsme my - čeští čtenáři
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 304.054   

    Title statementTakoví jsme my - čeští čtenáři / [průzkum nakladatelství Adonai] zpracoval Otakar Chaloupka
    Main entry-name Chaloupka, Otakar, 1935-2013 (Author)
    Issue dataPraha : Adonai, 2002
    Phys.des.154 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-86500-53-5
    National bibl. num.cnb000891633
    Subj. Headings 20.-21. století * četba - Česko - 20.-21. stol. * četba - sociologické aspekty * knižní kultura - Česko - 20.-21. stol. * sociologický výzkum - Česko
    Form, Genre sborníky
    Conspect930.85 - Dějiny civilizace. Kulturní dějiny
    UDC 028 , 379.823 , 316 , 930.85:08/09 , 316:303 , (437.3) , (082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Document kindBOOKS
    Takoví jsme my - čeští čtenáři
    Autor - známý svou činností zejména v oblasti literatury pro děti - v úvodních kapitolách všeobecně rozebírá literární produkci českých nakladatelství od r. 1989 a její ohlas u čtenářů a dochází k závěru, že by o tom měl promluvit čtenář sám. Nepříliš známé nakladatelství Adonai proto položilo konkrétním zájemcům (s uvedením jejich plného jména a částečné adresy) tři otázky na téma kultura. Zveřejněné odpovědi tvoří další část publikace. Rozbor se snahou o určitou sumarizaci a statistiku provedl autor v závěrečné části - s výsledkem, že ještě není pozdě a stojí za to i v době počítačové a internetové kultury i bulvárního čtiva vydávat knihy nejen pro co největší finanční zisk nakladatele. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.