Number of the records: 1  

Strategie firemní komunikace


  1.  Horáková, Iveta - Author
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2000 - 233 s. ; 24 cm
    ISBN 80-85943-99-9 (brož.)
      Škapová, Hana - Author   Stejskalová, Dita - Author
     public relations  komunikace (sdělování)  sociální komunikace  marketingová komunikace
     studie
    Call numberC 298.156
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Strategie firemní komunikace
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 298.156   

    Title statementStrategie firemní komunikace / Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová
    Main entry-name Horáková, Iveta (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Management Press, 2000
    Phys.des.233 s. ; 24 cm
    ISBN80-85943-99-9 (brož.)
    National bibl. num.cnb000973153
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Škapová, Hana (Author)
    Stejskalová, Dita (Author)
    Subj. Headings public relations * komunikace (sdělování) * sociální komunikace * marketingová komunikace
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 316.77 , 658.8:316.77 , 659.4 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Strategie firemní komunikace
    Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití komunikace jako strategické funkce. Integrovaná komunikace vychází z porozumění potřebám a zájmům všech cílových skupin, znamená sladěné používání vhodných komunikačních nástrojů a koordinaci všech produktových a firemních sdělení. Zároveň představuje jednu z klíčových funkcí organizace, která prolíná všemi jejími činnostmi a procesy. Nové vydání je doplněno o aktuální případové studie, informace o současných trendech, včetně digitální komunikace, a také o čtyři strany barevné přílohy. Zdroj anotace: Zbozi.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.