Number of the records: 1
Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 283 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-247-0393-9
Manažer
marketing ochrana spotřebitele spotřebitelé spotřebitelské chování
psychologie spotřebitele
příručkyCall number C 312.558 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Title statement Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2004 Phys.des. 283 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-247-0393-9 National bibl. num. cnb001295835 Edition Manažer Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Subj. Headings psychologie spotřebitele Subj. Headings marketing * ochrana spotřebitele * spotřebitelé - psychologické aspekty * spotřebitelské chování Form, Genre příručky Conspect 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele UDC 366-05 , 159.9 , 366.1 , 339.138 , 366.5 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Document kind BOOKS Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? Jaký význam má při rozhodování cena a co je „přiměřená cena“? Kniha je určena nejen marketingovým manažerům a specialistům, ale i těm čtenářům, kteří se chtějí zorientovat ve vlastní roli spotřebitele - k textu je připojen i „malý kurz sebeobrany spotřebitele“. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogLoading…
Number of the records: 1