Number of the records: 1  

Psychologie spotřebitele

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Vysekalová, Jitka, 1941- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 283 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-247-0393-9
    Manažer
     marketing  ochrana spotřebitele  spotřebitelé  spotřebitelské chování
    psychologie spotřebitele
     příručky
    Call numberC 312.558
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Psychologie spotřebitele
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do *08.01.2024)C 312.558   

    Title statementPsychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová
    Main entry-name Vysekalová, Jitka, 1941- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2004
    Phys.des.283 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-247-0393-9
    National bibl. num.cnb001295835
    Edition Manažer
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headingspsychologie spotřebitele
    Subj. Headings marketing * ochrana spotřebitele * spotřebitelé - psychologické aspekty * spotřebitelské chování
    Form, Genre příručky
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC 366-05 , 159.9 , 366.1 , 339.138 , 366.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Document kindBOOKS
    Psychologie spotřebitele
    Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? Jaký význam má při rozhodování cena a co je „přiměřená cena“? Kniha je určena nejen marketingovým manažerům a specialistům, ale i těm čtenářům, kteří se chtějí zorientovat ve vlastní roli spotřebitele - k textu je připojen i „malý kurz sebeobrany spotřebitele“. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.