Number of the records: 1  

Psychická odolnost předškolního dítěte

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Hoskovcová, Simona, 1973- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2006 - 160 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-247-1424-8
    Psyché
     děti předškolního věku  psychická odolnost  psychologie dítěte  výchova dítěte
     studie
    Call numberC 322.042
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 322.042   

    Title statementPsychická odolnost předškolního dítěte / Simona Hoskovcová
    Main entry-name Hoskovcová, Simona, 1973- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2006
    Phys.des.160 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-247-1424-8
    National bibl. num.cnb001567213
    Edition Psyché (Grada)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické a německé resumé
    Subj. Headings děti předškolního věku * psychická odolnost * psychologie dítěte * výchova dítěte
    Form, Genre studie
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC 316.346.32-053.4 , 159.944 , 159.922.7 , 37.03-053.2 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Psychická odolnost předškolního dítěte
    Psychická odolnost předškolního dítěte
    Pro jaký svět vychováváme děti a jak zařídit, aby v něm uspěly? Současnost a budoucnost s sebou nese odbourávání starých jistot a hodnot (včetně rozpadu klasické rodiny), obrovské množství možností volby a svobody. Tento trend přináší stále vyšší psychickou zátěž.Kniha seznamuje s teorií vývoje psychické odolnosti dítěte. Zabývá se základními aspekty vývoje dítěte, které mají vliv na rozvoj vlastností osobnosti prospěšných jeho psychické odolnosti. Problematiku publikace pojímá z hlediska sociálně-kognitivní teorie. Tento teoretický předpoklad umožňuje předložit výchovná doporučení jak provázet dítě při zvládání různých životních situací, případně jak dítě psychicky „otužit“. Pozornost je věnována především tomu, jaké zkušenosti je možné dítěti zprostředkovat a jak hodnotit jeho úspěch a neúspěch. Zvláště nakládání s neúspěchem dítěte má vliv na jeho budoucí způsob zvládání náročných životních situací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.