Number of the records: 1  

Naše dítě je velmi nadané


  1.  Mönks, F. J. 1932- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2002 - 98 s. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0445-5
    Výchova a vzdělávání
      Ypenburg, Irene H. - Author
     talentované děti  výchova a vzdělávání
     příručky
    Call numberC 306.041
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Naše dítě je velmi nadané
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 21.06.2024)C 306.041   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 306.041 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 306.041 a   

    Title statementNaše dítě je velmi nadané : rukověť pro rodiče a učitele / Franz J. Mönks a Irene H. Ypenburg ; [z německého originálu ... přeložil Jan Šmarda]
    Cover TitleNadané dítě
    Main entry-name Mönks, F. J. (Franz J.), 1932- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2002
    Phys.des.98 s. ; 21 cm
    ISBN80-247-0445-5
    National bibl. num.cnb001123559
    Edition Výchova a vzdělávání
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalUnser Kind ist hochbegabt
    Another responsib. Ypenburg, Irene H. (Author)
    Subj. Headings talentované děti * výchova a vzdělávání
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.346.32-053.2-056.45 , 37.0 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Naše dítě je velmi nadané
    Autoři - členové mezinárodní společnosti ECHA (Společnost pro talent a nadání) poskytují kvalitní informace o výchově a vzdělávání dětí s nadprůměrným, vysokým nadáním. Tyto děti jsou často špatně vychovávány, jejich nadání je pedagogy potlačováno (mýty o neadekvátních zájmech dítěte, škodlivosti čtení a psaní v předškolním věku, snaha vychovávat všechny děti stejně - průměrně již v předškolních zařízeních atd.); rodiče nedostatečně, anebo naopak přespříliš dítě stimulují. Zbytečné a nenapravitelné chyby pak nezřídka vedou k nežádoucím poruchám vývoje nadaných dětí. Kniha podává výklad pojmu vysoké nadání, popisuje hlavní znaky pro jeho brzké rozpoznání, zásady správné výchovy nadaných dětí (individuální přístup, vhodné jednání s přiměřenou stimulací). Velký důraz je kladen na podnětné a pozitivně laděné sociální prostředí (školu, přátele, rodinu). Rady a výklady jsou podloženy konkrétními příklady z praxe. Jedná se o jednu z prvních knih v ČR na téma nadané dítě. Je určena rodičům i pedagogům. Zmiňuje mimojiné také reformní pedagogické hnutí, velmi vhodné pro vzdělávání nadaných dětí. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.