Number of the records: 1  

Marketing v současné světové praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Horáková, Iveta - Author
    Praha : Grada, 1992 - 365 s. : fotogr., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN 80-85424-83-5 (Váz.)
     marketing
     příručky
    Call numberC 275.063
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing v současné světové praxi
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 275.063   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementMarketing v současné světové praxi / Iveta Horáková ; grafická úprava Jan Vosecký
    Main entry-name Horáková, Iveta (Author)
    Issue dataPraha : Grada, 1992
    Phys.des.365 s. : fotogr., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN80-85424-83-5 (Váz.)
    National bibl. num.cnb000069085
    NoteAnglicko-čes. terminologický a výkladový slovník. - Na vazbě nespr. ISBN 80-85424-88-6. - Přehledy lit. - Věcný rejstřík
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect339 - Obchod
    UDC 339.138 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketing v současné světové praxi
    Přehledný, srozumitelný a názorný výklad podstaty i taktiky moderního marketingu s mnoha příklady z praxe. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.