Number of the records: 1  

Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Rychtera, Jiří, 1945- - Author
    První vydání - x, 330 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 26 cm
    ISBN 978-80-261-1255-6
      Sirotek, Vladimír - Author
     chemie  obecná didaktika
     učebnice vysokých škol
    Call numberB 62.859
    Umístění 54 - Chemie. Obecná chemie
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněB 62.859   

    Údaje o názvuObecná didaktika chemie v přípravě učitelů / Jiří Rychtera, Vladimír Sirotek
    Záhlaví-jméno Rychtera, Jiří, 1945- (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPlzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2025
    Fyz.popisx, 330 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 26 cm
    ISBN978-80-261-1255-6
    Číslo nár. bibl.cnb003681459
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Sirotek, Vladimír (Autor)
    Předmět.hesla chemie * obecná didaktika
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt54 - Chemie. Mineralogické vědy
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 54 , 37.02 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru54 - Chemie. Obecná chemie
    Druh dok.KNIHY
    Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů
    Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů
    Publikace Obecná didaktika chemie v přípravě učitelů představuje v současné době jednu z mála publikací, které se věnují aplikaci základních poznatků z obecné didaktiky na učivo chemie. Tím se řadí mezi publikace oborově didaktického charakteru. Nejedná se přímo o didaktickou analýzu chemického učiva, tj. o analýzu konkrétního obsahu, jak je někdy vnímána speciální didaktika chemie, ale o využití poznatků o pedagogickém prostředí na efektivní psychodidaktickou transformaci učiva chemie obecně. V publikaci se řeší zákonitosti poznávacího procesu a jejich uplatnění při zpřístupňování pojmů, otázky forem a metod výuky vhodných pro výuku chemie, ale i otázky ryze specifické pro výuku chemie. Mezi tyto specifické záležitosti patří využití školního chemického experimentu jako prostředku didaktické rekonstrukce obsahu a jako podpůrného prostředku efektivní výuky chemie, uplatnění materiálních didaktických prostředků, včetně využití učebnic a zaměření zpětnovazebních prostředků, jako je uplatnění učebních úloh a záležitostí spojovaných s reflexí a sebereflexí výuky. Kupujte na https://e-shop.zcu.cz/. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.