Number of the records: 1  

Školní parta

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Williamson, Lisa, 1980- - Author
    První vydání - 249 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-271-5358-9
      Bradley, Jess, - Illustrator   Jimel, Šimon - Translator
     anglické romány  dívčí romány  publikace pro děti
    Call numberC 428.007 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 15.09.2025)C 428.007 b   
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 428.007 SV   

    Uniform title Best friends. Česky
    Title statementŠkolní parta. Nejlepší kamarádky / Lisa Williamsonová ; ilustrace Jess Bradleyová ; přeložil Šimon Jimel
    Portion of titleNejlepší kamarádky
    Main entry-name Williamson, Lisa, 1980- (Author)
    Edition statementPrvní vydání
    PublicationPraha : Bambook, 2025
    Phys.des.249 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-271-5358-9 Kč 329,00
    National bibl. num.cnb003684226
    NotePřeloženo z angličtiny
    Users/Intended Audience NotePro čtenářky od 10 let
    Another responsib. Bradley, Jess, 1980- (Illustrator)
    Jimel, Šimon (Translator)
    Z cykluŠkolní parta
    Form, Genre anglické romány * dívčí romány * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111-31 , 821-93 , (0:82-31)-055.25
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cykluŠkolní parta
    Lola a Eva jsou nejlepší kamarádky už od dětství. Když zjistí, že v nové škole bude každá chodit do jiné třídy, je to naprostá katastrofa. Lola doufá, že všechno zůstane při starém. Ale doma to je teď pro ni těžké, protože rodiče se rozvádějí a kvůli tomu se musí celá rodina přestěhovat. Eva si navíc najde ve své třídě novou nejlepší kamarádku – otravnou parádnici Kleo. Lola postupně přijde na to, že každá změna není k horšímu a noví kamarádi jí pomůžou překonat starosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.