Number of the records: 1  

Hledej a poslouchej

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Meredith, Samantha - Illustrator
    První české vydání - 4 nečíslované listy : barevné ilustrace ; 32 cm
    ISBN 978-80-256-3664-0
      Vyskočil, Josef - Translator
     dopravní prostředky
     publikace pro děti  leporela
    Call numberB 62.157
    Umístění Kartonové listy - leporela
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 13.12.2024)B 62.157 b   

    Uniform title Look ang Find Things That Go. Česky
    Title statementHledej a poslouchej. Vše, co jezdí / ilustrace Samantha Meredith
    Portion of titleVše, co jezdí
    Main entry-name Meredith, Samantha (Illustrator)
    Edition statementPrvní české vydání
    PublicationPraha : Svojtka & Co., 2024
    Phys.des.4 nečíslované listy : barevné ilustrace ; 32 cm
    ISBN978-80-256-3664-0
    NoteZ angličtiny přeložil Josef Vyskočil. Kartonové listy se zvukovým modulem na konci knihy. Název z obálky
    Another responsib. Vyskočil, Josef (Translator)
    Subj. Headings dopravní prostředky
    Form, Genre publikace pro děti * leporela
    Conspect629 - Dopravní prostředky
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC (0.025.2) , 629 , (0.053.2)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruKartonové listy - leporela
    Document kindBOOKS
    Poznej různé dopravní prostředky v této zábavné a roztomile ilustrované zvukové knize s 50 zvuky. Vydej se na dobrodružnou výpravu do různých prostředí, jako jsou město, farma, stavba, obloha i voda, a objev všechno, co jezdí, létá nebo pluje. Hledej dopravní prostředky na stránkách a po stisknutí tlačítka si poslechni autentické zvuky, které vydávají. Tato interaktivní kniha je ideální pro děti od 3 let, které se chtějí naučit poznávat různé druhy vozidel a jejich zvuky zábavnou formou. Kniha obsahuje také seznam dopravních prostředků ke hledání a jejich zvuky, které mohou děti hledat a poslouchat opakovaně. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.