Number of the records: 1  

Dětská kresba jako diagnostický nástroj

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Cognet, Georges, 1951- - Author
    Vydání druhé - 205 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-262-2055-8
      Bodnárová, Kateřina, - Translator
     dětská kresba  dětský výtvarný projev  psychodiagnostika  dětská klinická psychodiagnostika  psychologie dítěte  vývoj dítěte
     příručky
    Call numberC 422.351
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 422.351   

    Uniform title Comprendre et interpréter les dessins d'enfants. Česky
    Title statementDětská kresba jako diagnostický nástroj / Georges Cognet ; z francouzského originálu Comprendre et interpréter les dessins d'enfants přeložila Kateřina Bodnárová
    Main entry-name Cognet, Georges, 1951- (Author)
    Edition statementVydání druhé
    PublicationPraha : Portál, 2024
    Phys.des.205 stran : ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-262-2055-8
    National bibl. num.cnb003533071
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Bodnárová, Kateřina, 1975- (Translator)
    Subj. Headings dětská kresba - psychologické aspekty * dětský výtvarný projev - psychologické aspekty * psychodiagnostika * dětská klinická psychodiagnostika * psychologie dítěte * vývoj dítěte
    Form, Genre příručky
    Conspect159.9 - Psychologie
    UDC 159.9 , 159.922.72 , 159.922.7 , 159.9.072.5 , 7.07-053.2 , 741/744-053.2 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Dětská kresba jako diagnostický nástroj
    Dětská kresba jako diagnostický nástroj
    Autor, klinický psycholog, vychází v knize ze své klinické psychologické praxe s dětmi a dospívajícími. Věnuje se nejprve tzv. volným kresbám, ukazuje vyjádření úzkosti, traumatických epizod a sexuálního násilí v kresbách dětí. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.