Number of the records: 1  

Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Gyüre, Klára, 1993- - Autor
    1. vydání - 210 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN 978-80-244-6449-7
    2016-2023 2011-2030
     mediální výchova a vzdělávání  mediální gramotnost  digitální média  sociální sítě  pedagogický výzkum  základní školy
     monografie
    SignaturaB 62.047
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 62.047   

    Údaje o názvuMediální výchova v kontextu infodemie a nových médií / Klára Gyüre
    Část názvuMediální výchova
    Záhlaví-jméno Gyüre, Klára, 1993- (Autor)
    Údaje o vydání1. vydání
    NakladatelOlomouc : Vydavatelství Univerzity Palackého, 2024
    Fyz.popis210 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 26 cm
    ISBN978-80-244-6449-7 neprodejné
    Číslo nár. bibl.cnb003602729
    PoznámkyNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, katedra českého jazyka a literatury
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.České a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Univerzita Palackého. Katedra českého jazyka a literatury (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla 2016-2023 * 2011-2030 * mediální výchova a vzdělávání * mediální gramotnost * digitální média * sociální sítě * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2030 * základní školy - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.774:37.016 , 316.774:316.776.33/.34 , 316.774:004.9 , 316.472.4 , 37.012 , 373.3 , (437.3) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií
    Mediální výchova v kontextu infodemie a nových médií
    Monografie se zaměřuje na problematiku mediální gramotnosti a mediální výchovy. Hlavním cílem teoretické části je předložit argumenty ve prospěch kontinuálního rozvoje mediální gramotnosti v rámci vzdělávání a vymezit způsoby jejího dosavadního posilování v edukační praxi. V tomto smyslu je akcentována především aktuálnost mediální výchovy primárně z hlediska jejího obsahového naplnění, které by mělo reagovat na současné potřeby žáků či vyučujících, které plynou ze společenského kontextu. V empirické rovině bylo hlavním cílem zjistit, do jaké míry jsou žáci 2. stupně ZŠ obeznámeni s vybranými aktuálními problémy mediální výchovy a mediální gramotnosti a jaké je jejich chování v prostředí internetu a sociálních sítí v kontextu vybraných aktuálních problémů. Na základě odborných poznatků uve Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.