Number of the records: 1  

Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Eisenmann, Petr, 1962- - Author
    Vydání první - 342 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN 978-80-246-5582-6
    2011-2030
     empirický výzkum  matematika  učební úlohy  žáci  matematické myšlení  čtenářská gramotnost  pedagogická diagnostika
     kolektivní monografie
    Call numberC 418.777
    Umístění 373.3 - Základní školství
    Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 418.777   

    Title statementPředpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky : diagnostika příčin neúspěchu a návrhy opatření k jejich odstranění / Petr Eisenmann a kolektiv
    Main entry-name Eisenmann, Petr, 1962- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, Nakladatelství Karolinum, 2023
    Phys.des.342 stran : ilustrace ; 24 cm
    ISBN978-80-246-5582-6 Kč 390.00
    National bibl. num.cnb003578209
    Subj. Headings 2011-2030 * empirický výzkum - Česko - 2011-2030 * matematika - úlohy * učební úlohy - řešení * žáci * matematické myšlení * čtenářská gramotnost * pedagogická diagnostika
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 001.891-028.46 , 51 , 371.321.7 , 373.3.011.3-052 , 51:165 , 028.1 , 37.013.77 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Document kindBOOKS
    Předpoklady žáka pro řešení úloh z matematiky
    Publikace přináší ucelený popis rozsáhlého výzkumu uskutečněného na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem v letech 2019-2022 multioborovým týmem složeným z didaktiků matematiky, statistiků a psychologa. Monografie obsahuje celkem sedm kapitol, které po úvodu a vymezení teoretických východisek přináší přehled osmi ukazatelů popisujících předpoklady žáka k řešení úloh v matematice: matematická citlivost, matematická tvořivost, čtenářská gramotnost, počtářská dovednost, pracovní paměť, tendence k užití algoritmu, sebeposouzení a motivace k učení se matematice. Tyto ukazatele tvoří strukturu a v rámci monografie je popsán jak důvod jejich zařazení do vytvořené struktury, tak i jejich operacionalizace pro potřeby diagnostiky. Hlavním výstupem projektu je totiž certifikovaná diagnostická sada (je součástí monografie), která učiteli umožní stanovit možná rizika, jež žákovi mohou bránit v úspěšném řešení matematických úloh. Důsledky pro učitelskou praxi, zejména náměty pro práci se žáky za účelem snížení rizik, popisuje závěrečná kapitola monografie. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.