Number of the records: 1  

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Strong, Jeremy - Author
    Vydání první - 158 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-276-0591-0
    Brio
      Bagley, Rebecca - Illustrator   Kadlec, Vratislav, - Translator
     anglické příběhy  humoristické příběhy  publikace pro děti
    Call numberC 414.821 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory k vypůjčeníC 414.821 ČD   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 414.821 b   

    Uniform title Armadillo and Hare and the very noise bear. Česky
    Title statementPásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd / Jeremy Strong ; ilustrovala Rebecca Bagleyová ; přeložil Vratislav Kadlec
    Main entry-name Strong, Jeremy (Author)
    Edition statementVydání první
    Publication[Praha] : Slovart, s.r.o., 2023
    Phys.des.158 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-276-0591-0
    National bibl. num.cnb003525234
    Edition Brio (Slovart)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Users/Intended Audience Note8+
    Another responsib. Bagley, Rebecca (Illustrator)
    Kadlec, Vratislav, 1981- (Translator)
    Z cyklu Pásovec a Zajíc. 2
    Form, Genre anglické příběhy * humoristické příběhy * publikace pro děti
    Conspect821.111-3 - Anglická próza, anglicky psaná
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC (0:82-321.5) , 821.111-32 , 821-93 , (0:82-32)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Z cyklu Pásovec a Zajíc. 2
    Humorné příběhy o soužití dvou rozdílných kamarádů - čiperného zajíce a popudlivého pásovce.Uprostřed lesa žijí dva kamarádi - Zajíc a Pásovec. Pásovec nadevše zbožňuje sýrové sendviče a Zajíc zase hrozně rád hraje na tubu, ze které vyletují nejrůznější věci. Když se jednoho dne do lesa přistěhuje Medvěd (z rodu medvědů ledních), který má poněkud hlučný koníček, Zajíc je z toho nadšený. Pásovec však už zdaleka tolik ne. Zdroj anotace: Národní knihovna České republiky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.