Number of the records: 1  

Raný psychický vývoj dítěte

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Šulová, Lenka, 1954- - Author
    Třetí vydání - 247 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-4479-0
    Učební texty Univerzity Karlovy ;
     psychologie dítěte
     učebnice vysokých škol
    Call numberC 412.800
    Umístění 159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Raný psychický vývoj dítěte
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 17.06.2024)C 412.800 a   

    Title statementRaný psychický vývoj dítěte / Lenka Šulová
    Main entry-name Šulová, Lenka, 1954- (Author)
    Edition statementTřetí vydání
    PublicationPraha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2019
    Phys.des.247 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-246-4479-0
    National bibl. num.cnb003164502
    Ser.statement/add.entry Univerzita Karlova. Učební texty ; 4
    NoteV roce 2021 dotisk
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings psychologie dítěte
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 159.922.7 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.922.7/.8 - Psychologie dítěte. Psychologie dospívání
    Document kindBOOKS
    Raný psychický vývoj dítěte
    Studie o psychickém vývoji dětí od prenatálního období až do předškolního věku.Studie se zabývá raným psychickým vývojem dítěte s akcentem na ranou interakci. Popsány jsou zde jednotlivé vývojové etapy - počínaje prenatálním obdobím. Zvláštní pozornost autorka věnuje rodině, vztahům dítě - rodič, obzvláště pak interakci matka - dítě. Zmiňuje se i o dalších významných interakcích (vazby dítěte na sourozence, prarodiče, vrstevníky). Zmíněny jsou rovněž výchovné trendy a přístupy k péči o dítě (jak v rodině, tak i v předškolních zařízeních), jejich proměny během 20. století a v současnosti. Jednotlivá tvrzení a závěrečná zhodnocení se opírají o konkrétní výsledky empirických výzkumů. Ač se jedná o odbornou studii, text přináší cenné informace o dětech, které mohou využít nejen odborníci, ale také např. rodiče při výchově. Zdroj anotace: NKP
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.