Number of the records: 1
Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole
Kendíková, Jitka - Author
Vydání první - 79 stran : ilustrace ; 30 cm
ISBN 978-80-88290-76-6
Svoboda, Viktor, - Illustrator
čeština jako cizí jazyk slovní zásoba komunikační dovednosti speciální vzdělávací potřeby integrovaná výchova a vzdělávání
žáci s odlišným mateřským jazykem
pracovní sešity metodické příručkyCall number B 60.121 Umístění 376 - Speciální pedagogika Title statement Žák s odlišným mateřským jazykem v české škole : pracovní listy s metodickými pokyny pro začleňování žáků s OMJ / Jitka Kendíková ; ilustrace: Viktor Svoboda Main entry-name Kendíková, Jitka (Author) Edition statement Vydání první Publication V Praze : Pasparta, 2021 Phys.des. 79 stran : ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-88290-76-6 National bibl. num. cnb003303106 Another responsib. Svoboda, Viktor, 1989- (Illustrator)
Subj. Headings žáci s odlišným mateřským jazykem Subj. Headings čeština jako cizí jazyk * slovní zásoba * komunikační dovednosti * speciální vzdělávací potřeby * integrovaná výchova a vzdělávání Form, Genre pracovní sešity * metodické příručky Conspect 811.162.3 - Čeština 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 811.162.3'243 , 81'373 , 316.77:81'42 , 376.04 , 37.043.2 , (076.1) , (072) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Document kind BOOKS Soubor 30 pracovních listů je určen pro práci se žáky s odlišným mateřským jazykem. Žáci se při práci s listy naučí lépe orientovat ve školním prostředí a pochopí organizaci i způsob výuky v české škole. Zároveň si také osvojí základní slovní zásobu potřebnou k fungování v českém jazykovém prostředí (jako např. pozdravy, představování, pojmenování členů rodiny, svátků, oblečení, ročních období, předmětů ve škole, zájmových aktivit, zaměstnanců školy atd.) Díky práci s příručkou se kromě komunikačních schopností rozvíjí i další dovednosti, zejména osobnostní a sociální. Děti si potrénují paměť, ale i pozornost a soustředění. Proto je lze využívat i při práci s jinými žáky, např. těmi s různými speciálními vzdělávacími potřebami. Základ pracovních listů tvoří zajímavě zpracované, černobílé ilustrace, ke kterým je připraveno pět jednoduchých úkolů pro žáky. Všechna zadání je možné doplňovat a rozpracovávat dle potřeby a individuálních možností žáka. S pracovními listy mohou žáci s OMJ pracovat se svými učiteli, asistenty, družináři, případně s rodiči či staršími sourozenci. Proto jsou listy doplněny stručnými metodickými pokyny a procvičovanou slovní zásobou. V závěru publikace je umístěn abecedně řazený slovník použité slovní zásoby. Na prázdnou linku za každým slovem si mohou žáci zapisovat význam slova v mateřském jazyce. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBULoading…
Number of the records: 1