Number of the records: 1  

Co se ve škole nenaučíš

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


    Vydání první - 99 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
    ISBN 978-80-7593-415-4
      Šlampová, Dagmar - Translator
     všeobecné znalosti  všeobecnosti a zajímavosti
     populárně-naučné publikace  publikace pro děti
    Call numberB 60.084
    Umístění 0 - VŠEOBECNOSTI. Věda. Výzkum. Vynálezy. Objevy. Management
    Co se ve škole nenaučíš
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dětské vypůjčeno (do 03.07.2024)B 60.084 b   

    Main entry-title Čemu ne učat v škole. Česky
    Title statementCo se ve škole nenaučíš / z originálu Čemu ne učat v škole ... přeložila Dagmar Šlampová
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Beta, 2022
    Phys.des.99 stran : barevné ilustrace ; 30 cm
    ISBN978-80-7593-415-4
    National bibl. num.cnb003421583
    NotePřeloženo z ruštiny. Obálkový podnázev: jednoduché odpovědi na nejdůležitější otázky
    Another responsib. Šlampová, Dagmar (Translator)
    Subj. Headings všeobecné znalosti * všeobecnosti a zajímavosti
    Form, Genre populárně-naučné publikace * publikace pro děti
    Conspect00 - Věda. Všeobecnosti. Základy vědy a kultury. Vědecká práce
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    UDC 0/9 , (0.053.2) , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru0 - VŠEOBECNOSTI. Věda. Výzkum. Vynálezy. Objevy. Management
    Document kindBOOKS
    Co se ve škole nenaučíš
    Kniha nabízí odpovědi na otázky, které děti ve škole obvykle nedostanou.Co je to štěstí? Je důležité, co si o sobě myslím? K čemu je nám dobré kritické myšlení? Co je to emoční inteligence? Jak pracovat v týmu? Naučí děti, jak lépe poznat sebe, své cíle a přání, jak komunikovat s lidmi, jak budovat vztahy, jak zacházet s časem, se svým tělem a s emocemi. Se správnými návyky pak pro ně bude podstatně jednodušší rozvinout vlastní potenciál a stát se úspěšným a šťastným člověkem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.