Number of the records: 1
Sociální marketingové kampaně v Česku II
Bačuvčík, Radim, 1975- - Author
266
ISBN 9788087500774, ISBN 9788087500774
Harantová, Lenka - Author
sociální marketing zdravotní prevence
monografieUmístění Title statement Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author) Publication Praha (Česko) : Verbum, 2016 Phys.des. 266 ISBN 9788087500774 9788087500774 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Another responsib. Harantová, Lenka (Author)
Subj. Headings sociální marketing * zdravotní prevence Form, Genre monografie Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 614.4 , 331.452 , 614.8.084 , 616-084 , 658.8:364 , (048.8) Country Česko Document kind BOOKS Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných prostorech. Závěry analýzy naznačují, že existují témata, jimž je věnována větší pozornost, stejně jako témata spíše opomíjená. Až na výjimku, kterou představují kampaně v oblasti bezpečnosti silničního provozu, lze tvrdit, že u většiny témat neexistuje dlouhodobá, kontinuální komunikace, která by vytvářela předpoklad k tomu, aby se společenské smýšlení a chování skutečně změnilo požadovaným směrem. K dalším problémům může patřit to, že jistá část kampaní nemá detailně definovanou cílovou skupinu a obrací se tedy na obecnou veřejnost, nebo že u velké části kampaní není sledována a vyhodnocována jejich efektivita. K pozitivním zjištěním patří, že podstatná část kampaní se obrací na mladé lidi, od žáků základních škol až po mladé dospělé. Většina kampaní z této oblasti pochází od institucí veřejné správy, které tak mají možnost veřejné smýšlení o daných otázkách významně ovlivňovat. Tato monografie je druhým dílem monografické řady, jejímž cílem je postupně zmapovat všechny tematické oblasti, jimž se sociální marketing a sociální marketingová komunikace v České republice věnuje. První díl nesl podtitul „Ochrana zdraví“, další díly budou věnovány problematice lidských práv, ochraně životního prostředí, společenské angažovanosti a prosazování zájmů ve společenské oblasti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1