Number of the records: 1
Síla médií a jak ji měřit
Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 - 26 s. ; 21 cm
ISBN 80-239-1265-8
masmédia public relations mediální obraz
mediální hodnocení
příručkyTitle statement Síla médií a jak ji měřit Cover Title Síla médií -a jak ji měřit Issue data Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 Phys.des. 26 s. ; 21 cm ISBN 80-239-1265-8 National bibl. num. cnb001257309 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Note Obálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny Original Power of the media and how to measure it Subj. Headings mediální hodnocení Subj. Headings masmédia * public relations * mediální obraz Form, Genre příručky Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.3 , 659.4 , 316.776.3 , (035) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu. Zdroj anotace: Národní knihovna České RepublikyLoading…
Number of the records: 1