Number of the records: 1  

Síla médií a jak ji měřit


  1. Praha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000 - 26 s. ; 21 cm
    ISBN 80-239-1265-8
     masmédia  public relations  mediální obraz
    mediální hodnocení
     příručky
    Title statementSíla médií a jak ji měřit
    Cover TitleSíla médií -a jak ji měřit
    Issue dataPraha : Asociace Public Relations Agentur (APRA), c2000
    Phys.des.26 s. ; 21 cm
    ISBN80-239-1265-8
    National bibl. num.cnb001257309
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    NoteObálkový podnázev: příručka pro klienty, jak hodnotit média. Přeloženo z angličtiny
    OriginalPower of the media and how to measure it
    Subj. Headingsmediální hodnocení
    Subj. Headings masmédia * public relations * mediální obraz
    Form, Genre příručky
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 659.3 , 659.4 , 316.776.3 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Brožura je určena především klientům a jejich poradcům v oblasti public relations (agenturám nebo PR pracovníkům ve firmě) a vznikla jako odpověď na společenskou poptávku po lepším kvantitativním měření efektivnosti PR činnosti. Přestože se jedná pouze o základní uvedení do problematiky, pomáhá publikace vytyčit základní kritéria v oblasti hodnocení médií, a to v tisku, jiných tištěných informačních médiích, televizi, rozhlase a na Internetu. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.