Number of the records: 1  

Marketingové myšlení

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Matisko, Peter - Author
    II. rozšířené vydání - ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-270-7922-3
     marketing
     příručky
    Call numberC 395.637
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 395.637   

    Title statementMarketingové myšlení : jak budovat podnikání silné od základů / Peter Matisko
    Main entry-name Matisko, Peter (Author)
    Edition statementII. rozšířené vydání
    Publication[Praha] : [Cyberma], 2020
    Phys.des.ix, 346 stran, to je, 343 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-270-7922-3
    National bibl. num.cnb003230469
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre příručky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 658.8 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketingové myšlení
    Marketingové myšlení
    Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrnuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.