Number of the records: 1  

Faktory ovlivňující CSR reportování

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kašparová, Klára, 1978- - Author
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012 - 135 s. : il. ; 22 cm
    ISBN 978-80-210-5985-6
     společenská odpovědnost firem  stakeholders  manažerská komunikace  image organizace
    CSR reportování
     monografie
    Umístění
    Faktory ovlivňující CSR reportování
    Title statementFaktory ovlivňující CSR reportování / Klára Kašparová
    Main entry-name Kašparová, Klára, 1978- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2012
    Phys.des.135 s. : il. ; 22 cm
    ISBN978-80-210-5985-6
    National bibl. num.cnb002441965
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. HeadingsCSR reportování
    Subj. Headings společenská odpovědnost firem * stakeholders * manažerská komunikace * image organizace
    Form, Genre monografie
    Conspect005 - Management. Řízení
    UDC 005.35 , 005.331 , 005.57 , 005.336.6 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLOnline verze
    Document kindBOOKS
    Faktory ovlivňující CSR reportování
    CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.