Number of the records: 1
Losekoot, Michelle, 1986- - Author
Vydání první - 325 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-7555-084-2
Žádná velká věda
Vyhnánková, Eliška, - Author
internetové sociální sítě internetová komunikace sociální interakce strategický marketing
příručkyCall number C 390.827 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Title statement Jak na sítě : ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích / Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková Main entry-name Losekoot, Michelle, 1986- (Author) Edition statement Vydání první Publication V Brně : Jan Melvil Publishing, 2019 Phys.des. 325 stran : barevné ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7555-084-2 Kč 399,00 National bibl. num. cnb003155570 Edition Žádná velká věda Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Vyhnánková, Eliška, 1981- (Author)
Subj. Headings internetové sociální sítě * internetová komunikace * sociální interakce * strategický marketing Form, Genre příručky Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.772:004.738.5 , 658.8:005.21 , 316.454.54 , 004.738.5:316.472.4 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Branch Reservations Lidická volný výběr 0 Na Sadech dospělé 1 Nonspecification 1 Total 2 Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, jak dát sítím řád, ovládnete jejich strategie, budete umět změřit, jestli kampaň funguje. A nebo chcete vědět, zda má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už se o svět sociálních sítí zajímáte sami za sebe, za vaši komunitu či za firmu, máme dobrou zprávu – mohou vám opravdu výrazně pomoci, když víte, jak na ně. Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou. A mimochodem, taky se dost pobavíte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1