Number of the records: 1  

Vnímejte svět kreativně

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Stanton, Philippa - Author
    Vydání první - 160 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7413-391-6
      Němečková, Pavla - Translator
     kreativita  tvůrčí myšlení  smyslové vnímání  emoce  rozvoj osobnosti
     příručky
    Call numberC 390.176
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Vnímejte svět kreativně
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 390.176   

    Uniform title Conscious creativity. Česky
    Title statementVnímejte svět kreativně : jak se dívat, propojovat a tvořit / Philippa Stanton ; překlad: Pavla Němečková
    Main entry-name Stanton, Philippa (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationBrno : Zoner Press, 2019
    Phys.des.160 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7413-391-6 Kč 329,00
    National bibl. num.cnb003124962
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Němečková, Pavla (Translator)
    Subj. Headings kreativita * tvůrčí myšlení * smyslové vnímání * emoce * rozvoj osobnosti
    Form, Genre příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.954 , 159.954/.955 , 159.93 , 159.942 , 159.923.5 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Vnímejte svět kreativně
    Jak se dívat, propojovat a tvořit Jak často si všimnete textury natřené zdi nebo vůně v domě vašich přátel? Uvědomujete si pocity, které to ve vás vyvolává? Propojte pozorování s emocemi a v praktických kreativních cvičeních objevujte nové možnosti, jak se dívat na svět okolo. Prozkoumávání a procvičováni vlastní kreativity je proces. Nejsou zde žádné testy, které by ověřovaly vaši úroveň pokroku, žádné známky, žádné složené či neúspěšné zkoušky – pouze vytrvalá hra a experimentování. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.