Number of the records: 1  

Kreativita učitele při práci s technickými materiály, aneb, Technické projekty pro pedagogickou praxi

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Jařabáč, Ivan, 1962- - Author
    Vydání první - 96 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
    ISBN 978-80-7225-434-7
    Ze zkušeností pedagogů
     pracovní výchova  technické materiály  předmětová didaktika  základní školy  střední školy  pedagogické dovednosti  kreativita
     metodické příručky
    Call numberC 389.555
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Kreativita učitele při práci s technickými materiály, aneb, Technické projekty pro pedagogickou praxi
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 389.555   

    Title statementKreativita učitele při práci s technickými materiály, aneb, Technické projekty pro pedagogickou praxi / Ivan Jařabáč
    Portion of titleTechnické projekty pro pedagogickou praxi
    Main entry-name Jařabáč, Ivan, 1962- (Author)
    Edition statementVydání první
    PublicationOstrava : Montanex, 2017
    Phys.des.96 stran : ilustrace (některé barevné) ; 23 cm
    ISBN978-80-7225-434-7
    National bibl. num.cnb002883513
    Edition Ze zkušeností pedagogů (Montanex)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings pracovní výchova * technické materiály * předmětová didaktika * základní školy - Česko * střední školy - Česko * pedagogické dovednosti * kreativita
    Form, Genre metodické příručky
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC 37.091.33-027.41 , 620.2 , 37.016.026 , 373.3 , 373.5/.6+377.1/.3 , 37.091.321 , 159.954 , (437.3) , (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Kreativita učitele při práci s technickými materiály, aneb, Technické projekty pro pedagogickou praxi
    Pedagogika vychází z poznání, že tvořit v širokém smyslu slova může každý člověk, že tvořivost se může projevit v každé činnosti. Opírá se o praktické zkušenosti, že tvořivost lze rozvíjet a cvičit. Ve školních institucích jde především o vytváření předpokladů pro tvořivost a o vyhledávání talentu. Významné aspekty intervence tvořivosti ve škole realizuje „tvořivý učitel“ a jeho kreativní přístup výuce, ale hlavní podíl na rozvoji tvořivosti dětí má prostředí, ve kterém vyrůstají, jejich rodina.   Teoretická část odborné publikace se zabývá rozvojem tvořivosti jedinců v rodině a ve škole. V závěru teoretické části je popisovaná tvořivost učitele, jeho možnosti realizovat rozličné edukační strategie včetně výukových projektů (například technických projektů s praktickým zaměřením), které podněcují žáky k tvořivosti ve vzdělávací oblasti „Člověk a svět práce“.    V aplikační části jsou uvedeny konkrétní technické projekty, které autor realizoval s žáky na 2. stupni základní školy (praktické). Jedná se o prezentaci výstav prací žáků na ZŠ i v galeriích, které si získaly dobu realizace svou prestiž a staly inspirací pro nejen pro žáky, ale zejména pro učitele na všech typech škol. Z dalších technických projektů je popisován Den nové techniky. Realizací tohoto projektu se žáci I. stupně ZŠ mohou seznámit s nejnovějšími stroji a technikou užívanou ve výchovně vzdělávací oblasti „Člověk a svět práce“ při práci s technickými materiály. Čtenáři se mají možnost seznámit i s různými soutěžemi zručnosti žáků v technických dovednostech nebo v přesnosti rýsování. Aplikační část uzavírají implementované technické projekty, které podporují empatií žáků. V závěru kapitoly jsou uvedeny i možnosti využití realizovaných technických projektů ve školních institucích.   Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.