Number of the records: 1  

Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Řeřichová, Vlasta, 1949- - Author
    1. vydání - 187 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-244-5061-2
    Monografie
    2011-2020
     pedagogický výzkum  žáci  čtenářská gramotnost
    čtenářské strategie
     kolektivní monografie
    Call numberC 389.553
    Umístění 028 - Čtení. Čtenářství
    Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 389.553   

    Title statementÚroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání / Vlasta Řeřichová a kol.
    Main entry-name Řeřichová, Vlasta, 1949- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2016
    Phys.des.187 stran : barevné ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-244-5061-2
    National bibl. num.cnb002879803
    Ser.statement/add.entry Univerzita Palackého. Monografie
    NoteNad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Language noteAnglické resumé
    Another responsib. Univerzita Palackého. Pedagogická fakulta (Publisher)
    Subj. Headingsčtenářské strategie
    Subj. Headings 2011-2020 * pedagogický výzkum - Česko - 2011-2020 * žáci - Česko * čtenářská gramotnost
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    UDC 37.012 , 373.3.011.3-052 , 028.1 , (437.3) , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru028 - Čtení. Čtenářství
    Document kindBOOKS
    Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání
    Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.