Number of the records: 1
SYS 0723143 LBL 04195nam-a2200961-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230510080936.7 007 ta 008 170612s2017----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb002902796 020 $a 978-80-7555-026-2 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)993638095 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1 080 $a 316.7:7.011.26 $2 MRF 080 $a 159.9 $2 MRF 080 $a 316.77 $2 MRF 080 $a 316.654-022.211 $2 MRF 080 $a 17.024.4 $2 MRF 080 $a (0:82-4) $2 MRF 100 1-
$a Thompson, Derek, $d 1986- $7 mzk2017956448 $4 aut 240 10
$a Hit makers. $l Česky 245 10
$a Hitmakeři : $b tajemství popularity v éře rozptylování / $c Derek Thompson ; překlad Filip Drlík 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Brně : $b Jan Melvil Publishing, $c 2017 300 $a 343 stran : $b ilustrace ; $c 22 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Žádná velká věda 500 $a Přeloženo z angličtiny 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a „Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“ Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz O knizeNic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí.Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii vkusu a fungování kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století pozorností lidí.Dozvíte se například:- proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“)- že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu- že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct- jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí- že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy- jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele- proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny- jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu- proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít - že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat móduO autoroviDerek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.Více informacíWeb knihy: www.hitmakeri.czSledujte hashtag #hitmakeri $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075550262 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a masová kultura $x psychologické aspekty $7 ph122659 $2 czenas 650 07
$a komunikace (sdělování) $7 ph114956 $2 czenas 650 07
$a popularita $7 ph804482 $2 czenas 650 07
$a úspěch $7 ph128351 $2 czenas 655 -7
$a úvahy $7 fd134000 $2 czenas 700 1-
$a Drlík, Filip, $d 1986- $7 xx0164666 $4 trl 765 1-
$t Hitmakers $9 Česky 830 -0
$a Žádná velká věda 910 $a CBA001 FMT BK Citation
Number of the records: 1