Number of the records: 1
Cialdini, Robert B., 1945- - Author
Vydání první - 404 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
ISBN 978-80-7555-014-9
Pod povrchem
Drobek, Aleš, - Translator
persuaze rozhodování komunikační dovednosti sociální interakce
populárně-naučné publikaceCall number C 371.067 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Uniform title Pre-suasion. Česky Title statement Před-svědčování : revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit / Robert B. Cialdini ; překlad Aleš Drobek Main entry-name Cialdini, Robert B., 1945- (Author) Edition statement Vydání první Publication Brno : Jan Melvil, 2016 Phys.des. 404 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm ISBN 978-80-7555-014-9 National bibl. num. cnb002862925 Edition Pod povrchem Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Drobek, Aleš, 1977- (Translator)
Subj. Headings persuaze * rozhodování * komunikační dovednosti * sociální interakce Form, Genre populárně-naučné publikace Conspect 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace UDC 316.776.33 , 159.955.5 , 316.77:81'42 , 316.454.54 , (0.062) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Document kind BOOKS Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.# V KNIZE SE DOZVÍTE:- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků# O autoroviDr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1