Number of the records: 1  

Tomáš Baťa ve vzpomínkách našich prodavačů

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Knap, Jan - Author
    80 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-905896-8-1
     Baťa, Tomáš, 1876-1932
    19.-20. století
     podnikatelé
     Zlín (Česko)
     vzpomínky
    Call numberC 370.208
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 370.208   

    Title statementTomáš Baťa ve vzpomínkách našich prodavačů : (vydáno u příležitosti 120. výročí založení firmy BAŤA) / autor: Jan Knap
    Main entry-name Knap, Jan (Author)
    PublicationZlín : Nadace Tomáše Bati, 2016
    Phys.des.80 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-905896-8-1
    National bibl. num.cnb002825879
    Note1000 výtisků
    Subj. Headings Baťa, Tomáš, 1876-1932 * 19.-20. století * podnikatelé - Česko - 19.-20. století * Zlín (Česko)
    Form, Genre vzpomínky
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    929 - Biografie
    UDC 658.114-051 , 929 , (437.323) , (0:82-94)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Kniha představuje krátké osobní vzpomínky prodavačů firmy Baťa, kteří měli jedinečnou životní příležitost spolupracovat s Tomášem Baťou. Vzpomínky na Tomáše Baťu byly nejprve publikovány jako součást podnikových novin. Knižní podoba vznikla až v roce 1944 zásluhou Jana Knapa, který vzpomínky sesbíral. Jedná se tedy o autentický dobový text. Prodavačem firmy Baťa se mohl stát pouze ten, kdo oplýval nejen obchodními dovednostmi, ale zejména znalostí psychologie a etiky. Prodavač měl být osobním přítelem každého zákazníka. Možnost stát se prodavačem firmy Baťa byla vnímána jako společenská prestiž. Povolání prodavače bylo náročné a přinášelo různé životní situace, které byly vždy umocněny, byl-li přítomen šéf. Mnohé vzpomínky se shodují v tom, že Tomáš Baťa nebyl pro své prodavače pouze autoritou, ale v prvé řadě vzorem. Vzorem člověka, které – ho vystihovala přímost a otevřenost. Tyto vzpomínky jsou úsměvné a vtipné, ukazují situace, ve kterých se zračí Baťův charakter i jeho podnikatelské a lidské vlastnosti. Kniha byla znovu vydána Nadací Tomáše Bati při příležitosti oslav 120. let výročí založení firmy Baťa (1894–2014). Heslo prodavačů firmy Baťa: „Náš zákazník – náš pán!“ Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.