Number of the records: 1  

Holčička, která nemohla snít

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Durst, Sarah Beth - Author
    1. vydání - 367 stran ; 21 cm
    ISBN 978-80-253-2907-8
      Franková, Alžběta, - Translator
     americké romány  fantasy romány  publikace pro děti
    Call numberC 197.363 Střední školní věk
    BranchPlaceInfoSignature
    Čtyři Dvory vypůjčeno (do 29.11.2024)C 197.363 ČD   

    Uniform title Girl who could not dream. Česky
    Title statementHolčička, která nemohla snít / Sarah Beth Durstová ; z anglického originálu přeložila Alžběta Franková
    Main entry-name Durst, Sarah Beth (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationV Praze : Fragment, 2016
    Phys.des.367 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-253-2907-8
    National bibl. num.cnb002829659
    Users/Intended Audience NotePro čtenáře od 9 let
    Another responsib. Franková, Alžběta, 1992- (Translator)
    Form, Genre americké romány * fantasy romány * publikace pro děti
    Conspect821.111(73)-3 - Americká próza
    821-93 - Literatura pro děti a mládež (beletrie)
    UDC 821.111(73)-31 , 821-93 , (0:82-312.9)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběruStřední školní věk
    Document kindBOOKS
    Skrytý obchůdek, ve kterém její rodiče prodávají sny stáčené do lahviček, je pro Sophii to nejúžasnější místo na světě. Sny – ta záhadná, magická a občas nebezpečná noční dobrodružství – ji neodolatelně přitahují hlavně proto, že sama nikdy žádný neměla. A to už zkoušela všechny zaručené recepty, jak sny přivolat – od sušenek a teplého mléka až po strašidelné knihy před spaním! Když její rodiče záhadně zmizí a Obchůdek se sny je vykraden, Sophie se musí pustit do pátrání. Spolu se svým věrným kamarádem – upovídaným a mlsným příšerákem Příšerou – se vydává na dobrodružnou cestu, během které narazí na mnohá nebezpečí a odhalí nejedno rodinné tajemství. Vtipný a kouzelný příběh o tom, jak jsou sny důležité a jak bychom neměli podceňovat jejich moc. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.