Number of the records: 1  

Jak učit sám sebe

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Černý, Michal, 1987- - Author
    1. vydání - 176 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN 978-80-265-0519-8
     učení  rozvoj myšlení  tvůrčí myšlení  trénink paměti
     příručky
    Call numberC 368.987
    Umístění 159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Jak učit sám sebe
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.09.2024)C 368.987   

    Title statementJak učit sám sebe : s myšlenkovými mapami, kreativními technikami a online nástroji / Michal Černý
    Main entry-name Černý, Michal, 1987- (Author)
    Edition statement1. vydání
    PublicationBrno : BizBooks, 2016
    Phys.des.176 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0519-8
    National bibl. num.cnb002831551
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Subj. Headings učení - metody * rozvoj myšlení * tvůrčí myšlení * trénink paměti
    Form, Genre příručky
    Conspect159.95 - Vyšší duševní procesy
    UDC 159.953.5 , 159.955 , 159.954/.955 , 159.953 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru159.95 - Myšlení. Tvořivost. Paměť. Pozornost
    Document kindBOOKS
    Jak učit sám sebe
    Vzdělávání není činnost, která má končit za školními dveřmi. Naopak možnosti osobního rozvoje, studia toho, co je pro člověka skutečně zajímavé a důležité často začíná až tehdy, kdy má čas a možnost organizovat si učení se po svém. Ve škole se sice učíme spoustu zajímavých a důležitých věcí, ale samotnému procesu učení a různým technikám vzdělávání se, věnuje formální průprava velice malou pozornost. Kniha se nesnaží být teoretickým úvodem do vzdělávání dospělých nebo do celoživotního učení. Je spíše pečlivě vybraným souborem 69 metod či přístupů, které při učení sebe sama lze použít. Na velice krátkém prostoru se přitom seznámíte se základním významem dané aktivity, možnostmi jak s ní pracovat a často také s technologiemi, které takovou formu učení podporují. Právě důraz na technologie, online služby nebo různé zdroje a nástroje technického rázu dělají z knihy praktického průvodce pro vzdělávání se v informační společnosti, která právě na technologiích a schopnosti pracovat s informacemi počítá. V knize se dotýkáme mnoha témat, jako je například: • tvorba myšlenkových a konceptuálních map, • učení se příběhem, • jak efektivně číst online texty, • kreativní techniky psaní, • paměťové techniky, • vizualizace informací, • psaní poznámek v digitální podobě, • MOOC, • vlastní učební plán, • učení se prostřednictvím sociálních sítí atp. Knihu je možné vnímat jak jako určitý inspiromat pro sebeurčené učení se, kdy každý den můžeme vyzkoušet jednu techniku, tak jako praktickou příručku pro učitele, kteří chtějí podporovat a rozvíjet schopnosti studentů skutečně se učit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.