Number of the records: 1  

Na co lidé slyší

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Lancaster, Simon, 1972- - Author
    Vydání 1. - 246 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-436-3
      Breuerová, Alena, - Translator
     mluvený projev  řečové dovednosti  rétorika  komunikační dovednosti  vůdcovství
     příručky
    Call numberC 368.849
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Na co lidé slyší
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 368.849   

    Uniform title Winning minds. Česky
    Title statementNa co lidé slyší : tajné tipy pro ty, kdo chtějí lépe komunikovat / Simon Lancaster ; z anglického originálu Winning minds: secrets from the language of leadership ... přeložila Alena Breuerová
    Main entry-name Lancaster, Simon, 1972- (Author)
    Edition statementVydání 1.
    PublicationPraha : Management Press, 2016
    Phys.des.246 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-436-3
    National bibl. num.cnb002831553
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Breuerová, Alena, 1962- (Translator)
    Subj. Headings mluvený projev * řečové dovednosti * rétorika * komunikační dovednosti * vůdcovství
    Form, Genre příručky
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    UDC 81'42 , 81'233 , 808.5 , 316.77:81'42 , 316.46 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Document kindBOOKS
    Na co lidé slyší
    Praktická příručka jazyka velkých vůdců. Význam řečnického umění znali a studovali už staří Řekové. Poznatky současné neurovědy ve spojení s principy starými tisíce let posouvají toto studium a jeho praktické využití na novou úroveň. Simon Lancaster, jeden z předních světových expertů na komunikaci, který píše projevy stejně tak pro špičkové politiky jako pro manažery velkých firem, nabízí nový pohled na obor, jenž se v našich podmínkách na několik desetiletí ocitl mimo hlavní vývojové proudy. Principy tohoto umění však platit nepřestaly: vždy jde o to, jak působit na instinkty, emoce a logické myšlení posluchačů. Existují přitom určité osvědčené techniky a nástroje, jak toho lze dosáhnout (heslo „učit se, učit se, učit se“ je toho drobnou ukázkou). Tomu, kdo je zvládne, dávají velkou moc. A není to nic iluzorního: účinky jsou srovnatelné s drogami. Přestože se toto komunikační umění zrodilo v politice, jeho uplatnění v dnešním světě je daleko širší, ať již jde o právo, public relations, marketing, reklamu a média, ale třeba i o vědu. Lancaster nicméně zdůrazňuje jeho význam především v kontextu vedení lidí. Jak je přesvědčit? Jak je získat na svoji stranu? Co jim nabídnout? Jak se postarat, aby se cítili dobře? I když by nemělo jít o vítězství formy nad obsahem, kniha obsahuje řadu příkladů a informací, které mohou být užitečné jak pro ty, které si tento „tajný jazyk vůdců“ chtějí osvojit a pracovat s ním, tak pro ty, kteří se chtějí mít na pozoru před manipulací. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.