Number of the records: 1
Kaul, Claus-Dieter - Author
1. vyd. v českém jazyce - Praha : Maitrea, 2014 - 70 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
ISBN 978-80-7500-051-4
výchova dítěte psychologie dítěte filozofie výchovy metoda Montessori
příručkyCall number B 55.525 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Title statement Deset dětských přání : celostní přístup v soužití dětí a dospělých / Claus-Dieter Kaul ; [z německého originálu ... přeložila Lenka Martínková] Main entry-name Kaul, Claus-Dieter (Author) Edition statement 1. vyd. v českém jazyce Issue data Praha : Maitrea, 2014 Phys.des. 70 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm ISBN 978-80-7500-051-4 National bibl. num. cnb002573355 Note Pod názvem: Maitrea, Institut celostního učení, Společnost Deméter Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Original Zehn Wünsche der Kinder Another responsib. Maitrea (firma) (Other)
Institut celostního učení (Other)
Subj. Headings výchova dítěte * psychologie dítěte * filozofie výchovy * metoda Montessori Form, Genre příručky Conspect 37 - Výchova a vzdělávání UDC 37.03-053.2 , 159.922.7 , 37.013.73 , 37.091.4 , (035) Country Česko Language čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS Autor po 35 letech, kdy jako Montessori učitel pracoval s dětmi, mládeží i dospělými, chce ukázat, jak mu filozofie Marie Montessori pomohla na cestě k předávání poznatků a zkušeností o celostním učení. Tato kniha by měla umožnit i jiným lidem, kteří mají co do činění s dětmi, aby se na výchovu dokázali podívat novým způsobem. Děti a mládež se musí dnes více než dříve učit cíleně se rozhodovat mezi protichůdnými hodnotami, názory a životními styly, aby cíle, jež si samy zvolí, dokázaly vzít za své. Schopnost sepětí s cíli se však u dnešních lidí vytrácí, a právě na překonání tohoto nedostatku se musí naše výchova zaměřit především. Hlavním smyslem připraveného prostředí podle Montessori filozofie je napomoci tomu, aby dítě v našem světě dobře fungovalo. Dítě by si mělo osvojit podobné dovednosti jako všichni ostatní a možná díky Montessori materiálům dospět k výkonu ještě o něco lepšímu. Dospělí se neustále strachují a pochybují o tom, zdali je správné nechat dítě, aby se rozvíjelo jiným způsobem. Řada dětí v učitelské praxi autora byla s to učitelům i rodičům předvést, že dítě se může naučit číst, psát a počítat i zcela jinými postupy s nejrůznějšími možnostmi a svým vlastním tempem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1