Number of the records: 1  

Deset dětských přání

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kaul, Claus-Dieter - Author
    1. vyd. v českém jazyce - Praha : Maitrea, 2014 - 70 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
    ISBN 978-80-7500-051-4
     výchova dítěte  psychologie dítěte  filozofie výchovy  metoda Montessori
     příručky
    Call numberB 55.525
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Deset dětských přání
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 55.525   

    Title statementDeset dětských přání : celostní přístup v soužití dětí a dospělých / Claus-Dieter Kaul ; [z německého originálu ... přeložila Lenka Martínková]
    Main entry-name Kaul, Claus-Dieter (Author)
    Edition statement1. vyd. v českém jazyce
    Issue dataPraha : Maitrea, 2014
    Phys.des.70 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
    ISBN978-80-7500-051-4
    National bibl. num.cnb002573355
    NotePod názvem: Maitrea, Institut celostního učení, Společnost Deméter
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    OriginalZehn Wünsche der Kinder
    Another responsib. Maitrea (firma) (Other)
    Institut celostního učení (Other)
    Subj. Headings výchova dítěte * psychologie dítěte * filozofie výchovy * metoda Montessori
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 37.03-053.2 , 159.922.7 , 37.013.73 , 37.091.4 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Document kindBOOKS
    Deset dětských přání
    Autor po 35 letech, kdy jako Montessori učitel pracoval s dětmi, mládeží i dospělými, chce ukázat, jak mu filozofie Marie Montessori pomohla na cestě k předávání poznatků a zkušeností o celostním učení. Tato kniha by měla umožnit i jiným lidem, kteří mají co do činění s dětmi, aby se na výchovu dokázali podívat novým způsobem. Děti a mládež se musí dnes více než dříve učit cíleně se rozhodovat mezi protichůdnými hodnotami, názory a životními styly, aby cíle, jež si samy zvolí, dokázaly vzít za své. Schopnost sepětí s cíli se však u dnešních lidí vytrácí, a právě na překonání tohoto nedostatku se musí naše výchova zaměřit především. Hlavním smyslem připraveného prostředí podle Montessori filozofie je napomoci tomu, aby dítě v našem světě dobře fungovalo. Dítě by si mělo osvojit podobné dovednosti jako všichni ostatní a možná díky Montessori materiálům dospět k výkonu ještě o něco lepšímu. Dospělí se neustále strachují a pochybují o tom, zdali je správné nechat dítě, aby se rozvíjelo jiným způsobem. Řada dětí v učitelské praxi autora byla s to učitelům i rodičům předvést, že dítě se může naučit číst, psát a počítat i zcela jinými postupy s nejrůznějšími možnostmi a svým vlastním tempem. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.