Number of the records: 1  

Slovník politického managementu a volebního marketingu

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Kubáček, Jan, 1981- - Author
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2012 - 103 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN 978-80-247-4013-3, ISBN 978-80-247-8179-2
     politický marketing  politická kampaň  volební kampaň  oborová terminologie
     terminologické slovníky  výkladové slovníky
    Umístění
    Title statementSlovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček
    Main entry-name Kubáček, Jan, 1981- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.103 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-247-4013-3
    978-80-247-8179-2
    National bibl. num.cnb002390559
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * oborová terminologie
    Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky
    Conspect32 - Politika
    UDC 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 324:342.849.2 , 81'373.46 , (038)81 , (038.072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Slovník politického managementu a volebního marketingu
    Slovník politického managementu a volebního marketingu
    Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.