Number of the records: 1
Slovník politického managementu a volebního marketingu
Kubáček, Jan, 1981- - Author
Vyd. 1. - Praha : Grada, 2012 - 103 s. : il., portréty ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4013-3, ISBN 978-80-247-8179-2
politický marketing politická kampaň volební kampaň oborová terminologie
terminologické slovníky výkladové slovníkyUmístění Title statement Slovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček Main entry-name Kubáček, Jan, 1981- (Author) Edition statement Vyd. 1. Issue data Praha : Grada, 2012 Phys.des. 103 s. : il., portréty ; 21 cm ISBN 978-80-247-4013-3 978-80-247-8179-2 National bibl. num. cnb002390559 Note K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Subj. Headings politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * oborová terminologie Form, Genre terminologické slovníky * výkladové slovníky Conspect 32 - Politika UDC 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 324:342.849.2 , 81'373.46 , (038)81 , (038.072) Country Česko Language čeština Document kind BOOKS Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading…
Number of the records: 1