Number of the records: 1  

DirectX

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Pokorný, Pavel, 1975- - Author
    1. vyd. - Praha : Grada, 2008 - 224 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-2254-2, ISBN 978-80-247-6347-7
    Průvodce
     multimediální aplikace  programování  Microsoft DirectX (knihovna-software)
     příručky
    Umístění
    DirectX
    Title statementDirectX : začínáme programovat / Pavel Pokorný
    Spine TitleDirectX - začínáme programovat
    Main entry-name Pokorný, Pavel, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2008
    Phys.des.224 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-2254-2
    978-80-247-6347-7
    National bibl. num.cnb001790901
    Edition Průvodce (Grada)
    NoteK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings multimediální aplikace * programování * Microsoft DirectX (knihovna-software)
    Form, Genre příručky
    Conspect004.4/.6 - Programování. Software
    UDC 004.9.032.6 , 004.42 , 004.42Direct , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200803/contents/nkc20081790901_1.pdf
    Document kindBOOKS
    DirectX
    Ať už jste či nejste programátor, který pracuje na vývoji těch nejpokročilejších a nejdokonalejších multimédií či her současnosti, pak se při jejich tvorbě pro Windows nebo XBox stručně řečeno bez kvalitní znalosti DirectX neobejdete. DirectX představuje soubor vysoce kvalitních nástrojů tvořících programátorské rozhraní, jež vyvíjí společnost Microsoft, a to především pro práci s 2D a 3D grafikou, práci se vstupními zařízeními (ovladači, gamepady a joysticky), ale také se zvuky a hudbou či pro komunikaci mezi počítači. Chcete-li nejen nahlédnout pod pokličku tvorby špičkových multimédií a her, ale vše se bezpečně a rychle naučit a zvládnout, pak jste sáhli beze sporu po správné knize, jež představuje jediný dostupný zdroj informací na našem trhu s touto problematikou. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.