Number of the records: 1  

Co dělat, aby se vaše děti správně chovaly


  1.  Severe, Sal - Author
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2000 - 195 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7178-368-4
    Rádci pro rodiče a vychovatele
      Koldinský, Milan - Translator
     rodiče a děti  rodinná výchova  interpersonální vztahy  interpersonální komunikace  výchova dítěte
     příručky
    Call numberC 363.516
    Umístění 37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Co dělat, aby se vaše děti správně chovaly
    BranchPlaceInfoSignature
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 363.516 a   

    Title statementCo dělat, aby se vaše děti správně chovaly / Sal Severe ; [z anglického originálu ... přeložil Milan Koldinský]
    Main entry-name Severe, Sal (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Portál, 2000
    Phys.des.195 s. ; 23 cm
    ISBN80-7178-368-4 Kč 215,00
    National bibl. num.cnb000784967
    Edition Rádci pro rodiče a vychovatele
    OriginalHow to behave so your children will, too!
    Another responsib. Koldinský, Milan (Translator)
    Subj. Headings rodiče a děti * rodinná výchova * interpersonální vztahy * interpersonální komunikace * výchova dítěte
    Form, Genre příručky
    Conspect37 - Výchova a vzdělávání
    UDC 316.36:37.016 , 316.811:37.016 , 37.018.1 , 316.362.1-055.52-055.62 , 316.614.5 , 316.472.4 , 316.772.4 , 37.03-053.2 , 173.5/.7 , (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání. Výchova v rodině
    Document kindBOOKS
    Co dělat, aby se vaše děti správně chovaly
    Autor, zkušený psycholog radí rodičům, jak postupovat, když je jejich děti neposlouchají: ignorují výzvy, odmlouvají, hádají se mezi sebou, provokují své rodiče k hněvivým výbuchům apod. Většina rodičů reaguje podobně: po marných pokusech přimět děti k odpovídající spolupráci se začínají zlobit, hrozit, křičet, trestat. Autor nabízí důkladný, a přitom čtivý a konkrétní návod, jak si v takových situacích poradit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.