Number of the records: 1  

Umění sdílet

  1. View book information on page www.obalkyknih.cz

    book


     Nhất Hạnh, 1926-2022 - Author
    Vyd. 1 - Praha : Beta, 2015 - 176 s. ; 22 cm
    ISBN 978-80-7306-615-4
      Císařovská, Lily - Translator
     zen-buddhismus  sebepoznání  rozvoj osobnosti  interpersonální vztahy  interpersonální komunikace  duchovní cesta
     populárně-naučné publikace
    Call numberC 361.983
    Umístění 24 - Buddhismus
    Umění sdílet
    BranchPlaceInfoSignature
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 361.983   

    Title statementUmění sdílet / Thich Nhat Hanh ; [z anglického originálu ... přeložila a doslov napsala Lily Císařovská]
    Main entry-name Nhất Hạnh, Thích, 1926-2022 (Author)
    Edition statementVyd. 1
    Issue dataPraha : Beta, 2015
    Phys.des.176 s. ; 22 cm
    ISBN978-80-7306-615-4
    National bibl. num.cnb002692595
    OriginalArt of communicating
    Another responsib. Císařovská, Lily (Translator)
    Subj. Headings zen-buddhismus * sebepoznání * rozvoj osobnosti * interpersonální vztahy * interpersonální komunikace * duchovní cesta
    Form, Genre populárně-naučné publikace
    Conspect22/24 - Náboženství Dálného východu. Indická náboženství. Hinduismus. Buddhismus
    UDC 24-582/-587 , 159.923.5 , 316.472.4 , 316.772.4 , 244.82-584.5 , 244.82 , (0.062)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru24 - Buddhismus
    Document kindBOOKS
    Umění sdílet
    Pro člověka jsou veškeré vazby – profesní, ale především osobní – naprosto zásadní. Dobrá komunikace je jako životodárná míza a pro pocit štěstí i rozvoj ducha je stejně důležitá jako tělesné zdraví nebo pohyb. A přece si jen málokdo uvědomuje, kolik zbytečného trápení zavinil prostý fakt, že umění komunikovat nepěstujeme vědomě. Světoznámý mistr zenového buddhismu, básník, vzdělanec a aktivista, který byl navržen na Nobelovu cenu míru, ukazuje, že umění naslouchat a sdílet je cestou, jak poznat vlastní já a zároveň vybudovat zdravé mezilidské vztahy. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading…

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.